Promocja! Monitor 4,3 cala w zamykanej obudowie do montażu na desce rozdzielczej. :: 90,00 zł ::.

    

Darmowe narzędzie do tłumaczeń stron internetowych
FreeWebsiteTranslation.com

ermid.pl


Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wybierz kategorię
Promocje!!!

KAMERY COFANIA:

BUS, VAN, DOSTAWCZE

Jumper - Ducato - Trasit
Sprinter - Primastar - Vivaro
Boxer - Trafic - Daily
Crafter

Citroen - Fiat - Ford
Mercedes - Nissan - Opel
Peugeot - Renault - Iveco
VW

Super promocje   Super promocje  Super promocje
Żarówki LED Promocja!!!

Żarówki LED

H1 * H7 * H4

Światła mijania i drogowe

72W i aż 7600Lm



Towar dnia
449,00 zł
299,00 zł
Światła Dzienne LED

3 w 1
Światła Dzienne z Halogenami plus Pozycyjne LED okrągłe
Φ 90mm


Dlaczego właśnie DEXO LED?

  • Najwyższa jakość
  • Klosze lamp z filtrami UV
  • Funkcja świateł pozycyjnych
  • Zawory odprowadzające parę
  • Automatyczne załączanie lamp
  • Lustra pokrywane galwanicznie

    Homologacje:
  • A- Światła pozycyjne
  • B- Światła przeciwmgłowe
  • RL00- Światła do jazdy dziennej
  • Certyfikaty: E-mark,SAE/DOT/ECE

    Parametry:
  • Zasilanie: 12V DC
  • Wodoodporna obudowa
  • Żywotność do 100 000 godzin
  • Bardzo Mocne Diody Led High Power




  • Światła Do Jazdy Dziennej
    L E D
    O k r ą g ł e

    Wyszukiwarka


    Zaawansowane wyszukiwanie
    Podgląd zamówienia

    Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
    Regulamin sklepu.
      WARUNKI OGÓLNE

    Właścicielem katalogu produktów na: denken.com.pl jest firma P.H.U. "DENKEN" s.c., która od 1991 roku działa w branży alarmowej i motoryzacyjnej. Firma prowadzi działalność na zasadach ogólnych. Firma wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki (www.firma.gov.pl).

    1. NIP: 7280021075, Regon: 470534482
    2. Nr konta w banku: 59 1320 1537 2579 1079 2000 0001
    3. Miejsce prowadzenia - siedziba firmy: 92-229 Łódź, ul.Widzewska 14
    4. Adres email: sklep@denken.com.pl

    Regulacje niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczać ani wyłączać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. Wszelkie ewentualne wątpliwości tłumaczy się zawsze na korzyść konsumenta. W przypadku możliwych niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. 


    PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ


    1. Zamówienie można złożyć: 
      a) z katalogu na stronie denken.com.pl
      b) e-mailem sklep@denken.com.pl
    2. Z serwisu może korzystać osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub firma.
    3. Cena produktu widoczna w katalogu produktów, podana jest w złotych polskich i zawiera podatki.
    4. Możliwością przyjęcia do realizacji zamówienia jest prawidłowo wypełniony formularz zamówienia. W przypadku, gdy w formularzu zamówienia dane Zamawiającego będą nieprawdziwe, zamówienie może nie zostać przyjęte do realizacji.  
    5. Zakupione towary są wysyłane na adres wskazany w zamówieniu. 
    6. Do sprzedaży towarów z wyprzedaży, przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja następuje według kolejności wpływania zamówień aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży. 
    7. Możliwe są następujące formy wysyłki zakupionego towaru:
      a) firmą kurierską  - płatność przelewem (do 30kg - 19,00 ZŁ) 
      b) firmą kurierską  - płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki (do 30kg - 24,00 ZŁ)
    8. Odbiór osobisty pod adresem: Denken s.c. 92-229 Łódź, ul.Widzewska 14. W dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9.30 do 17.00
    9. Podane ceny kosztów przesyłek dotyczą wyłącznie terytorium Polski. Wysyłka towaru za granicę RP jest wyliczana indywidualnie i możliwa wyłącznie po dokonaniu przedpłaty. Nie ma możliwości wysyłki zagranicznej za pobraniem.
    10. Czas dostawy przesyłki wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w trakcie składania zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób: jeśli wybrano płatność przelewem: od dnia wpływu należnej kwoty na rachunku bankowym, jeśli wybrano płatność za pobraniem: od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    11. Koszt przesyłki w każdej formie (płatność przelewem, płatność za pobraniem) pokrywa Zamawiający. 
    12. MOŻLIWE FORMY PŁATNOŚCI:

      • Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi. 
      • Przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje E-mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwila zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

      Towar wysyłamy codziennie z wyjątkiem sobót i dni wolnych od pracy.

      Do każdego produktu dołączamy dowód zakupu: paragon w przypadku zakupu przez konsumenta lub fakturę VAT dla Firm. 


    ZWROTY I REKLAMACJE KONSUMENCKIE

    regulacje obowiązują do 24.12.2014r.

    1. Zwroty - zgodnie z ustawą z 2 marca 2002 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ( Dz. U. Nr 22, poz. 271, ze zm. ) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy lub od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi. Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.
    2. Ustawowe uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn dotyczy tylko transakcji, w których kupującym towar lub usługę jest konsument, czyli osoba fizyczna.  
    3. Odstąpienie od umowy przez konsumenta nie może nastąpić w dowolny sposób. Do każdej przesyłki dołączone jest oświadczenie, które prosimy wypełnić i złożyć (przesłać listem poleconym) w dziesięciodniowym terminie na adres podany w nagłówku oświadczenia.  
    4. Zamawiający zobowiązany jest odesłać zwracany towar na koszt własny. 
    5. Rozpatrzenie i zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.
    6. Koszty transportu nie podlegają zwrotowi. 
    7. W przypadku zwrotu w celu wymiany na inny produkt, prosimy o informację telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 
    8. W/w ustawa przewiduje również szereg sytuacji kiedy prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi, min. :  
      - w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.
      W związku z powyższym jeżeli konsument zamówi towar w domenie denken.com.pl, który to zostanie sprowadzony lub wykonany wyłącznie na złożone przez niego specjalne zamówienie i jest ściśle związany z jego osobą, wówczas konsument nie ma możliwości odstąpić od umowy sprzedaży i dokonać zwrotu towaru pełnowartościowego. 
    9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego lub usługodawcy albo umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 10 dni nie dotyczy nabywców towarów lub usług, którzy są przedsiębiorcami i dokonują zakupu towaru lub usługi w celu związanym z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą tzn. żądający wystawienia faktury VAT na przedsiębiorcę. W myśl przepisów, przedsiębiorca nie jest konsumentem. 
    10. Reklamacje - reklamowany towar z powodu wady technicznej, uszkodzenia lub nie trzymania parametrów technicznych należy przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności, odesłać na adres sprzedawcy. Denken s.c. 92-229 Łódź, ul.Widzewska 14
    11. Sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia reklamowanego towaru, ustosunkuje się do reklamacji. Reklamowany towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na inny pełnowartościowy w terminie odpowiednim (dla produktów polskich producentów do 14 dni roboczych, dla produktów importowanych do 30 dni roboczych) z możliwością wydłużenia tych terminów o okres oczekiwania na np. części zamienne. Jeżeli naprawa będzie nie możliwa (np. z powodu braku części zamiennych lub zaprzestania produkcji) sprzedawca zwróci równowartość ceny zakupionego towaru. 



    ZWROTY I REKLAMACJE KONSUMENCKIE

    Regulacje dotyczą umów zawartych od 25 grudnia 2014r.

    1. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość: Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu 221 Kodeksu cywilnego w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Konsument (Kupujący) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. 

    2. Termin na odstąpienie od umowy. Zasady obliczania terminu na odstąpienie od umowy zależą od charakteru świadczenia, które przedsiębiorca jest zobowiązany spełnić w związku z nią. I tak: a) w przypadku umowy sprzedaży pojedynczego towaru termin liczy się od następnego dnia po dniu, w którym konsument otrzymał rzecz, b) w przypadku umowy sprzedaży kilku towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach termin liczy się od następnego dnia po dniu, w którym konsument otrzymał ostatnią rzecz, partię lub część, c) w przypadku umowy polegającej na regularnym dostarczaniu towarów przez określony czas termin liczy się od następnego dnia po dniu, w którym konsument otrzymał pierwszą z zamówionych rzeczy.

    3. Zwrot płatności: Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego nadania, w zależności które zdarzenie nastąpi wcześniej, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Zwrot środków wpłaconych przez kupującego powinien nastąpić przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu, który jednak nie będzie wiązał się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

    4. Zwrot kosztów transportu: W przypadku odstąpienia od umowy przedsiębiorca zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostarczenia towaru (za transport od sprzedawcy do konsumenta). W takiej sytuacji, Sprzedawca zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia.

    5. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Klient (Konsument) pokrywa wszystkie koszty związane z odesłaniem rzeczy do Sprzedawcy.

    6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    7. Zwracany towar nie może być zmieniony ponad stan wynikający z zarządu zwykłego. Towar oferowany jako komplet prosimy odesłać w całości. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony oraz nie nosić śladów zużycia poza zużyciem koniecznym w granicach zwykłego zarządu zakupionym towarem np. wynikającym z konieczności sprawdzenia towaru. W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego lub noszącego ślady zużycia przekraczającego granice zwykłego zarządu Denken s.c. może obciążyć Kupującego odszkodowaniem obejmującym koszt uszkodzenia lub zużycia towaru.

    8. Oświadczenie woli: Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, odsyłając je wraz ze zwracanym towarem lub pisząc na adres e-mail: sklep@denken.com.pl. Do zachowania ustawowego terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę ze zwracanym towarem należy nadać na adres P.H.U. "DENKEN" s.c., 92-229 Łódź,  ul. Widzewska 14

    9. Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Nie jest tym samym wymagane, aby towar odesłano wraz z oświadczeniem woli. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Niezwrócenie przez konsumenta towaru w tym czasie nie powoduje nieważności odstąpienia od umowy, niemniej zwłoka może rodzić odpowiedzialność odszkodowawczą.

    10. Wzór Oświadczenia o odstąpieniu od umowy:  do pobrania 

    11. Zobowiązujemy się do dostarczenia rzeczy bez wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

    12. Wyjątki, w przypadku których nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu (Konsumentowi) w odniesieniu do umów:

      a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

      b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

      c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

      d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

      e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

      f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

      g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,

      h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,

      i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

      j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

      k) zawartej w drodze aukcji publicznej,

      l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,

      ł) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

    13. Ustawowe uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn dotyczy transakcji, w których kupującym towar lub usługę jest Konsument.

    14. Roszczenia reklamacyjne: W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego lub złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi (podstawa prawna Kodeks Cywilny). W ramach składania reklamacji z tytułu rękojmi konsument może żądać: naprawienia towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

    15. Okres odpowiedzialności sprzedawcy: Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez dwa lata od jego wydania przy sprzedaży bezpośredniej w siedzibie firmy, a przy umowach zawieranych na odległość rozpoczyna się z datą zawarcia umowy.

    16. Konsumentowi przysługuje prawo do wykonywania uprawnień wynikających z rękojmi, niezależnie od tych przyznanych w ramach gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. 

    17. Okres odpowiedzialności można podzielić na dwa etapy, które różnią się obowiązkami spoczywającymi na stronach umowy. Obowiązki te wiążą się z koniecznością przeprowadzenia dowodu na okoliczność, że wada istniała w momencie wydania produktu: a) do 12 miesięcy od dnia wydania – okres w którym domniemuje się, że wada istniała w produkcie w momencie przekazania rzeczy kupującemu. Przedsiębiorca, aby uchylić się od odpowiedzialności, musi wykazać, że wada jest wynikiem nieprawidłowego zachowania konsumenta, który spowodował jej powstanie, b) od 12 do 24 miesięcy od dnia wydania – w tym okresie to na konsumencie spoczywa obowiązek wykazania, że wada istniała w towarze w momencie jego zakupu.

    18. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: sklep@denken.com.pl, lub w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy.

    19. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

    20. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

    21. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail chyba że Kupujący poda inny sposób..

    22. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Denken s.c. nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznała żądania za zasadne. W przypadku gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.



    POSTANOWIENIA KOŃCOWE


    1. Produkty przedstawione na stronie denken.com.pl nie są stanem magazynowym. Dostępność danego produktu można sprawdzić kontaktując się z nami pod adresem sklep@denken.com.pl lub telefonicznie 42 676 72 81.
    2. Umowy zawierane poprzez stronę denken.com.pl zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
    3. Dane techniczne, opisy produktów oraz instrukcje obsługi urządzeń sprzedawanych przez firmę P.H.U. "DENKEN" s.c., pochodzą od ich producentów lub importerów. P.H.U. "DENKEN" s.c. dokłada najwyższej staranności, aby wszelkie opisy produktów, ich dane techniczne i inne informacje publikowane na stronie internetowej odpowiadały rzeczywistości. 
    4. Zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1), zwanym dalej: RODO, informujemy Państwa, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: firma P.H.U. "DENKEN" s.c.
    5. W sprawie swoich danych osobowych można skontaktować się z Administratorem danych osobowych za pomocą:
      poczty elektronicznej: denken@denken.com.pl lub listownie na adres siedziby firmy 92-229 Łódź, ul.Widzewska 14.
    6. Dane osobowe zawarte w formularzach przechowujemy i przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez użytkownika zezwolenia oraz wymogami prawa, w szczególności w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych RODO.
    7. Podane dane osobowe przetwarzamy w celu: zawarcia umowy i jej wykonania, wypełnieninia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów podatkowych i rachunkowych, ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi
    8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, firma, nr PESEL, nr identyfikacji podatkowej (np. NIP lub REGON), adres, adres e-mail, numer telefonu, nr rachunku bankowego, adres siedziby jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia i wykonania umowy.
    9. Na podstawie RODO ma Pan/Pani prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania sprostowania swoich danych osobowych, żądania usunięcia swoich danych osobowych, tzw. „prawo do bycia zapomnianym”, żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, żądania przenoszenia danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
      w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
    10. Wszystkie wymienione produkty, ich nazwy, oznaczenia oraz znaki towarowe i firmowe są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
    11. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, wprowadzania nowych towarów, modyfikacji istniejących oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
    12. Stosowane rabaty i promocje nie podlegają sumowaniu.
    13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego. Wynikłe spory rozpatrywane będą przez właściwe Organy Sądowe.
    14. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej, wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich dostępny jest pod adresem internetowym UOKIK: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


    Profesjonalny Hosting

    © DENKEN-Aby jazda była przyjemnością. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.